عشق وعشق

عشق وعشق

بیا تو تاخودت ببینی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 2922
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 2




دربارهی همه چی2

 سلام امیدوارم که هم ازین وبلاگم ووبلاگ قبیلیم خوشتون اومده باشه.

دراین وبلاگم دیگه عکس و...نمی زارم.بلکه می خوام عکس شاعران را همراه باشعرهاشون بذارم.

  

                        

                                      نظریادتون نره ها ......            

 



m

نظرات شما عزیزان:

borna
ساعت13:32---20 مرداد 1391
از يك ديوونه ميپرسن چرا ديوونه شد ي؟ ميگه : من يه زن ي گرفتم كه يه دختره 18 ساله داشت، دختر
زنم با بابام ازدواج كرد، در نتيجه، زن من، مادرزن پدرشوهرش شد، از طرفي دختر زن من كه زن بابام بود،
پسري به دنيا آورد كه ميشد برادر من و نوه ي زنم،پس نوه ي منم ميشد، در نتيجه من پدربزرگ برادر
ناتني خودم بودم،چند روز بعد زن من پسر ي به دنيا اورد كه زن پدرم، خواهر ناتني پسرم و مادربزرگ او
شد،در نتيجه پسرم، برادر مادربزرگ خودش بود، از طرف ي چون مادر فعلي من يعني دختر زنم،خواهر پسرم
بود، در نتيجه من خواهرزاده ي پسرم بودم!!


borna
ساعت15:45---19 مرداد 1391
رد گمکنی .پلیس دنبالته

borna
ساعت13:54---19 مرداد 1391
نه بابا ما هرجا بریم فکرمون پیش شماست شما هروقت ما رو میبینی یاد رفتن میکنی

پسرك تك و تنها
ساعت22:10---18 تير 1391
سلام مينا جان خوشحال شدم به وبم اومدي
لينكت كردم
در ضمن توام اگه كاري داشتي بهم بگو


مرتضی عباسی زاده
ساعت22:33---6 ارديبهشت 1391
سلام و احترام مینا خانم مهربان

بسیار از شما سپاسگزارم که یکی از اشعارم را در وبلاگ خود منتشر نموده اید

امید وارم همیشه موفق و در تمام مراحل زندگی پیروز باشید

سپاس از شما
پاسخ:خواهش می کنم.این برای من افتخاراست که شما به وبم اومدید


kazem
ساعت20:36---31 فروردين 1391
وبلاگت قشنگه به وب من هم يه سر بزن با تشكر
پاسخ:ممنونم حتما سرمی زنم


شدم از هر چی عشق بیزار
ساعت22:19---13 فروردين 1391
سلام مینای عزیز
ممنون که به وبم اومدی. در ضمن هم خودمو و هم تو رو لینک کردم.


آدرس وب من: www.ali-abbasi.loxblog.com
ایمیل: tanha30stem@yahoo.com


علی همیشه تنها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ساناز سلیمی تاريخ: جمعه 11 فروردين 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام.به وبلاگ عشق وعشق خوش اومدید.من ساناز هستم. امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کنید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب